castoropollux

Not just another WordPress site

Jag mår illa

leave a comment »

.

Jag mår illa

Den som inte känner något illamående i betraktandet av Israels utrotningspolitik är kanske friskare än mig?  Den som undrar hur det går med kvinnans frigörelse i Afghanistan har inte haft sådan huvudvärk som jag har! Demokratiseringen av Irak orsakar förstoppning här, på plats är den en utlösande faktor för diarré!  Intrycket från media jag fått av svininfluensan har varit bitvis förfärande, men mest suggestiv….

.

Lämna gärna en kommentar.

