castoropollux

Not just another WordPress site

Mutor

with one comment

.

Mutor

Jag vet i alla fall något bra med EU. Är jag bara negativ kan någon klandra mig för svartsyn. Så nu ska mitt första försök till positivism blomma ut. Håll i er nu.

De har avskaffat mutorna. Varför har jag inte insett det. Det finns ingen möjlighet att muta någon parlamentariker som tjänar så här mycket! Immunitet mot otillbörlig påverkan har skapats, en vaccination av suggestiv karaktär. En garant för att inget kan gå fel. Penningen – vårt mänskligaste medel. 🙂

Ett Titanic med ett inre tryck och ett skrov som håller mot alla yttre faror av osunda vätskor som kan läcka in. Ingen levande organism kan fästa eller växa mot detta pansar och hindra dess framfart, ett skepp som aldrig som kan kryssa fel mellan farorna på havet. Jag blir till slut av förundran stum.

.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gott nytt år!!:)

    saynoo

    1 januari, 2010 at 13:19


Lämna gärna en kommentar.

