castoropollux

Not just another WordPress site

Okoncentrerad!

with 2 comments

Jag är skyldig!

Till att uttryckt mig stötande.

Jag erkänner mitt tilltag och intar en

inte allt för kroppen besvärlig pudlande pose.

Det här egentligen inte något att skämta om

utan på fullt allvar.

Mitt problem är mest Posttraumatisk Stress.

Det är inget vidare att komma ut ur

långvarig meningslöst medicinbruk för panikångest

och istället drabbas av sorg och förtvivlan i ett ständigt sinande 

flöde så till den grad att du får posttraumatisk stress istället.

Det gör att min tid vid datorn kan vara kort eller ibland lång.

Blir trött och okoncentrerad och har numer mycket mer problem med

stavning och ordförståelse än förr.

Jag kan bara be om ursäkt

och hoppas att jag inte orsakat någon skada.


Viljan är trots allt ganska god men kroppen är betydligt svagare.

.

Written by CastoroPollux

11 januari, 2010 den 17:22

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. håll ut/sarah

    sarahmara

    11 januari, 2010 at 17:25

    • Hoppas det verkar så. Har jag sluppit ur den ena värdelösa kostymen så finns det ju vägar ut ur den andra. Krasst uttryckt är det en tidsfråga, men det vet ju alla att det inte går av sig själv. Den som väntar på något gott, väntar alldeles för länge.

      nenne_bl

      11 januari, 2010 at 18:14


Lämna gärna en kommentar.

