castoropollux

Not just another WordPress site

Shitoholics i Tranås – Uppdatering…

with 3 comments

.

Shitoholics i Tranås – Uppdatering…

 

Det är nu klarlagt att de alla i biblisk mening inte kan betraktas som jude eller grek utan att de alla tillhör samma stam och lyder under en och samma munläderartade och luggslitna hövding. Shitting Bull.

.  .  .  .

Hur fungerar en självuppfyllande profetia i detta eller några andra sammanhang om man inte överdriver, förvrider och förvanskar efter eget godtycke, skadeglädje och krav på hämnd, blott för att slippa erkänna sina egna brister…

.

Så varför förvanska detta nedan till att ha varit misstänkt? Som redan då orsakade skada och vånda för att nu användas för smutskastning, förtal och karaktärsmord… Sadisten får onekligen sitt sjuka sinne fyllt av skadeglädje.

Är andras nya förnedring, förakt utsatthet, ett ämne för skadeglädje är man ju rejält sjuk… om just viljan till att överdriva och förvränga orsakar mest nöje. I brist på ett eget liv finns kanske inget annat substitut.

Livet efter Detta

Principerna för att vara beroende av att snacka skit för att slippa göra något åt sin egen tillvaro kan ju göra trakasserier och förtal till ett nöjesfält av skadeglädje, en bergodalbana av ihåliga skratt och  tunnelseendets skrämmande visioner. Såvitt behovet av att ha roligt på någon annans bekostnad står för en del av de önskade ljuspunkterna i en annars mycket dyster tillvaro lär ju utbytet fullbordas ända tills spelet bryts..

Shitoholic’s i Tranås, ett decenniums skitsnackare avslöjade

Vad är det för skadeglädje i att påpeka hur någon annan råkat illa ut. Fått mycket ”stryk” och närmast dukat under? Ja möjligtvis för att slippa tänka över sin egen förnedring. Det är ju där de stora problemen egentligen sitter, närmast omöjliga att göra något åt… I det desperata letandet efter förnöjsamhet och ett eget liv blir kompensationen inget annat än simpel skadeglädje. Den ärevördiga pälsstaden saknar inte bottennivå i slammet. Här finns riktiga svinpälsar. Nå. Om jag kunde göra något åt en taskig barndom, en hemsk skolgång och ohjälpligt vidriga tonår, varför skulle inte andra?

Det finns ju fler aspekter på detta. Att få hjälp på behandlingshem till slut, finn sitt liv, sin egen respekt, en livsglädje och kanske förvånande nog en föräldra- pappa-roll mitt i allt av en uppväxt som inte uppvisade ett enda spår av den saken eller de andra?

Omkring tvivlen att bli pappa

Var det inte nog heller av makabra upplevelser mitt i livets mest omvälvande renässans, så blev ju det som är beskrivet under Häxjaktens Logik en förfärlig resa. När Socialen mötte en människa som var bättre än allt och alla de förfärliga karaktärsmördande beskrivningarna de trodde på och höll för trovärdiga trots att det blåste kring dem. Så ändrade de sig aldrig och fortsätter än idag trots förlust i sak, i rätt, genom det system vi ha att myndigheter emellan sprida förtal, grova falska anklagelser eftersom det nu räddar deras usla skinn.

Att alla de jag träffat vet att jag mått mycket dåligt av de falska anklagelserna har ju på sätt och vis tagit fram dt sämsta i dessa människor för de har ju genom att själva förvrida fakta sett till att jag fått lida än mer och nu har bitvis svåra hjärtproblem och högt blodtryck.. Vilket måste medicineras.

PTSD existerar ju inte för shitoholics utan har varit den garanti för att allt de gör verkligen tar på krafterna. Missunnsamma människor tål ju inte heller att man lyckas utan måste ju förstöra allt och särskilt det som med många timmars arbete på kolonin byggts av mig.

Avhunden o misshunden beter sig så för de tål inte att man lyckas eller kan om än med besvär. De retar sig på språkkunskaper också!! Och det måste de väl som ska reta sig på allt som de själva saknar….

Det här är folket som pekar ner på kolonin och säger ”han jobbar inte”, de gör sig samtidigt löje kring att jag har koncentrationssvårigheter, glömmer namn, platser, händelser, osv. De saboterar min sömn, hånar mig för min trötthet. Påstår att jag inte bryr mig om min dotter fastän att jag inte kan göra mycket åt vad hon tror om sin far. Just för att hon inte fick en chans eller ett val och utsattes för omänskliga påtryckningar är det inte jag som stänger dörren.. Däremot knackar jag på den.

Försöken att ständigt försätta mig i dålig dager visar inga gränser och elakheten såväl som förslagenheten visar inga som helst gränser. Så målas jag ut som rasist? Kommunist? Våldsverkare och folkilsken?? Medan det är jag som blivit överfallen… Trakasserad, förtalad och sett kolonin saboteras under ett decennium..

Polisen då? Tja det är så många som ser den som ett dåligt skämt. Det gör inte jag. Polisens verksamhet är ett allvarligt problem för alla utom dem själva.. Det är bara några få som slutar och får nog. Det är inget gott betyg.

. .

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Positivitet är resultatet av rätt mental aktivitet.


Lämna gärna en kommentar.

