castoropollux

Not just another WordPress site

Don’t play with your food!

with 8 comments

Don’t play with your food!

Don’t play with your food

Does these guys end up calling their girlfriends chicks?

When You stopped laughing, think if the food played with you.

How fucked up would You end up to be?

.

Written by CastoroPollux

5 december, 2015 den 17:11

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Alla onanerar – det är naturligt.

    Att bli ”golvad” av en örfil för det – är onaturligt.

    Josef Boberg

    5 december, 2015 at 17:19

    • Onanera är inte fult. Det är snarare värre att inte göra det.

      Not in the least any bunch of spearm is sacred and what about the eggs?? Kläppen han får är väl för vad han gör med den stackars hönan.. Pappa är djurvän!

      Inlägget var mer riktat åt vad maten gör med en än vad en del gör med den, innan resten av familjen äter. 😀 Nåja så roligt var det väl inte, utan faran med vad vi äter är inget att skratta åt…

      castoropollux

      5 december, 2015 at 18:40

      • Jo… – Wi blir vad Wi äter.

        Josef Boberg

        5 december, 2015 at 20:24

      • Det blir råris i curry, ingefära, gurkmeja, buljong-sås utan kyckling idag.. Kikärter är garanterat obefläckade sedan avelsen!

        castoropollux

        5 december, 2015 at 20:55

      • Hmmm… – jag tycker att det låter som mer av kolhydrater/socker = förhöjda blodsockervärden – än vad jag äter.

        Josef Boberg

        5 december, 2015 at 21:26

      • Tack för infon. Det är gediget och kunnigt. Jag äter överlag råa grönsaker som i motsats till kokta inte blir en sådan pärs på kroppen. Råriset måste vara nytttigare än det industrialiserade skitvita vi med grinande ögon kallat för ris i 40-50 år. Ekologiska kryddor har ingått i kryddhyllasn bredd senad 90-talet. Jag är ingen helylle-lchf’are men arbetar på det. Viktminskningen var en välkommen överraskning men borde fortsatt. Jag blev nyfiken på detta med blodsocker så en herre med diabetes och insulinbehandling erbjöd sig att mäta mitt blodsocker med senaste tekniken. Mina värden var väldigt bra. Vilket ju överraskade mig, så till den grad att jag misstrodde resultatet. MEN jag cyklar kilometervis snart sagt varje dag till kolonin, på stan och är rörlig, smidig i kroppen. Husläkaren blev snopen att han kunde böja upp mina hopvikta knän till axeln. Jag var alldeles för smidig för hans statistik, föreställning och min ålder…

        castoropollux

        5 december, 2015 at 22:04

      • Grattis !

        Alla vägar bär till Rom = Wi är alla olika.

        Josef Boberg

        5 december, 2015 at 22:09

      • Alla vägar bär till med en god Rom!

        castoropollux

        6 december, 2015 at 23:46


Lämna gärna en kommentar.

